Dnia 19 września br. klasy pierwsze CV Liceum Ogólnokształcącego im. Zbigniewa Herberta w Warszawie pojechały na wycieczkę integracyjną do Olsztyna. Celem wyjazdu było zapoznanie się z nowymi koleżankami i kolegami w klasie oraz szkole, zwiedzanie Starego Miasta w Olsztynie, i nie tylko.

Pierwszym przystankiem w drodze były Pola Bitwy pod Grunwaldem. Czekali tam na nas przewodnicy i rozpoczęliśmy zwiedzanie. Spacerując podziwialiśmy po drodze piękne pomniki i  słuchaliśmy historii Wojska Polskiego, a następnie wyruszyliśmy w dalszą podróż do Olsztyna. W hotelu czekał na nas ciepły posiłek, a potem kolejnym punktem wycieczki były wspólna zabawa i   integracja, którą zapewnili nam animatorzy. Po kolacji spędzaliśmy czas wolny, korzystając z pozostałych atrakcji w hotelu - basenu, kręgielni i sauny. Wieczorem odbyła się dyskoteka, podczas której wszyscy dobrze się bawili.

Drugiego dnia po śniadaniu bawiliśmy się w podchody tuż obok malowniczego jeziora Żbik. Następną atrakcją było strzelanie z wiatrówki oraz łuku. Po obiedzie i krótkim odpoczynku udaliśmy się na Stare Miasto, aby zwiedzić muzeum Zamku Kapituły Warmińskiej z XIV w. oraz Katedrę Św. Jakuba Apostoła z XIV w., zbudowaną w stylu gotyckim. W muzeum mogliśmy poznać dawne obyczaje tutejszych mieszkańców, zwiedziliśmy również dom Mikołaja Kopernika. Wieczorem wszyscy szczęśliwie wrócili autokarami do Warszawy.

To były dwa dni pełne wrażeń oraz czasu spędzonego z nowymi koleżankami i kolegiami, a także naszymi nowymi nauczycielami.